Måndag

Igår kväll när jag skulle sätta mig vid datorn hemma och lägga in bilderna ifrån helgen, då går strömmen. Vi hade ju strömlöst (i köket) för ca tre veckor sen. Samma sak har hänt nu igen. Så imorgon så kommer en elektriker förbi och kollar vad felet är. Inte så himla underbart med ett strömlöst kök. Jag kan inte heller platta mitt hår heller, för så fort jag sätter på plattången så stänger jordfelsbrytaren av strömmen. Måttligt roligt.
Är just nu på jobbet. På gruppbostaden jobbar jag idag. Just nu finns det inte så mycket att göra, ska snart gå ner till tvättstugan och fixa lite, sen göra lunch till dem som är hemma idag.
Efter jobbet så tar jag nog mig en promenad hem till Rebecca. Slutar 12 och bussen går 12:35 så en promenad får det nog bli..
Nehe om jag ska arbeta lite nu då :) Ha en underbar dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0