Söndag idag !

jag trodde vi var cool men du var collare, en fnurra på tråden och du låg med min polare...
Petter - Rostig kärlek

Jag hittade saker till barnen i torsdags, eller var det i fredags ? Äh skit samma, nej det var i torsdags iaf, två saker till Vincent, men det blir bara en för den andra var för liten, precis som jag trodde. Men man kan alltid testa. Och en skit cool klänning/tunika till Neliah, jag vet inte om hon kommer älska den, men va fan. Jag tyckte den var cool :)
Ska åka ut till oxelösund idag med Andreas och hälsa på Sebastian, Nathalie & Vincent. Men jag får inte pussa och krama på honom för att jag är snorig. (GRÅTER) Men men... Hoppas att det ger sig snart för jag vill ju pussa och krama en massa på honom...
Imorse kl 06:46 ringer bemanningen mig. Hej Evelina kan du jobba idag på björken 7-16 idag ?
Eh neeeej... Hur ska jag kunna komma till jobbet på en kvart 5 min ? Jag måste gå dit med tanke på att första bussen inte går först 08:15 och jag tänkte inte cykla till jobbet i snön, med en cykel som inte har någon luft i däcken. Sorry damer, hoppas det gick bra för er iaf.
Ska snart ställa mig och diska och plocka här, jag vet inte hur jag lyckas men det ser nästan alltid för jävligt ut här.. Och det är mestadels mitt fel. Well, vi hörs en annan dag. Puss
/E

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du får en bra söndag! :). Svara gärna på dom 5 frågorna i min blogg! Du har även chansen att bli "Veckans Kommenterare" då, : ).

2008-02-03 @ 14:20:26
URL: http://higher.blogg.se

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0