Bebis :)

Vi har nyss kommit hem efter att ha myst en massa med Liam, iaf jag. Andreas vågade inte hålla honom. Han är för liten. Undrar hur det kommer bli om jag och Andreas får barn. Han kanske lär sig då att det inte är så farligt att hålla i dem små söta. Helt underbart söt var han. Se efter själva
 

Jag måste ringa sjukhuset imorgon. Måste beställa en tid, mina p-piller börjar ta slut, och jag funderar på att sätta in en spiral. Någon av er som läser min blogg som har gjort det ?
Är verkligen inte bra att träffa bäsar. Nej nej. Men vi ska inte ha barn än. Om några år.
Well well. Nu ska jag lägga mig i soffan och inte somna, denna vecka har jag slocknat varje gång jag lagt mig i soffan. Men det ska inte ske ikväll. Andreas håller just nu på med middagen. Så ha det bra.
/E

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag var på en klinik i början av höstas för att jag ville sätta in spiral. Eftersom jag inte kan äta piller (glömmer bara) och törs inte sätta in stav så föreslog han p-plåster. Han menade på att spirler inte sätts in i så unga tjejer som inom "några" år ska ha barn - utan bara till de som har fött klart. Jag började hur som med p-påster och det funkar skit bra! :-)

2008-01-06 @ 22:59:02

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0