Dagen idag och gårdagen.

Helt underbart att få umgås med min älskade brorsdotter igår. Hon ger verkligen glädje. Det är helt galet hur mycket dem utvecklas på så kort tid. Men ack så underbart.
 
Mamma var ju också med fast inte hela tiden. Och det var tur att hon var med så jag kunde göra några inköpt med tanke på att jag är helt pank nu. Riktigt surt men så är livet. Hoppas att lönen som kommer är ganska okej. Måste betala den där jävla hyran för gårn också. Plus att ett träningskort ska införskaffas.
Grammisgalan var ju igår, och lite sur är jag faktiskt. Petter skulle ha vunnit yes ! Ringde och röstade som en tok på årets låt, Giftig så klart. Men den vann ju inte heller. Men om du lämmnade mig nu är också grymt bra.
Ska snart dra iväg till jobbet jobbar en mes tid idag men det beror på att Marina ska dra iväg och prata om utlandsresan som dem gjorde med jobbet, 13-16. Men det är bättre än inget alls faktiskt. Man ska se det från den ljusa sidan.
Jag önskar att tiden kunde gå lite fortare, eller att saker och ting blir klara fort. Saker som skulle göra mitt liv så mycket enklare :) Fast det skulle nog också göra några andras liv enklare också. Och det skulle vara så skönt och underbart, att få en fastjävlaanstälning! Men men, jag får vänta. Jag är ju inte den enda.
På söndag ska jag och Andreas göra en rolig sak som vi inte gjort på några månader, hoppas det kan bli något nu :) Och nej, inte barn, eller sex. Barn ska vi inte ha än, och sex har vi aldrig haft och kommer vänta med det tills efter vårat bröllop om det blir något ;) Haha.
Nu ska jag fixa håret så jag inte skrämmer livet på mina söta tanter. Ha en härlig dag.
/E

Kommentarer
Postat av: Tess

Hon är så otroligt söt!!!!

2008-01-10 @ 16:01:36

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0