Ensam hemma

Yes jag är fortfarande ensam hemma. Jag sov till 12 idag. Inte ovanligt när Andreas inte är hemma. Men jag har fått saker gjort iaf. Jag har städat och vart duktig. Skulle nog aldrig ha hänt om Andreas var hemma. Satte aldrig på datorn heller. För hade jag gjort det så hade det aldrig hänt saker.
Undrar bara när han kommer hem.? Blir nog inte någon titt på bebis idag, hoppas att det blir av imorgon. Lukta på bebis är det bästa som finns. Måste bara iväg och köpa något till Liam. Men det hinner vi förhoppningsvis med imorgon. Om vi nu åker ut till dem. Men det hoppas jag.
Har plockar bort lite av julpyntet. Men inte allt, nej nej. Det får plockas bort när det ska bort :)
Är faktiskt stolt över mig själv, inte bara för städningen. Utan för de saker jag har gjort denna vecka. Men det har haft sitt pris också, en natt med många hemska drömmar som gjorde att jag inte sov så bra. Men jag gjorde det iaf, och jag är verkligen glad över att jag fick och gjorde det...
Jag har inte pluggat något körkort idag, och kommer nog inte göra det heller. Eller? Ska kanske gå in och försöka göra några frågor iaf. Har inte ens öppnat boken. Men jag kan ju försöka iaf :)
Nej nu ska jag damma av en hylla som jag glömmde. Puss
/E

       Jag älskar dig mitt hjärta.           

Kommentarer
Postat av: Tess

Du är duktig!

2008-01-06 @ 10:50:27

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0