Gårdagen, tror jag :)

Gick inte så himla bra att plugga igår. Jag vet inte riktigt hur dem har tänkt som har gjort körkortsboken. Eller, dem har nog inte tänkt alls. Skulle läsa lite om dödavinkeln, tänkte att det är alltid bra att lära sig mera. Kollade i registret dödavinkeln, sid 48,60. Yes, slog upp sidorna, och.?? Nej inte ett jävla ord, dödavinkeln. Kollade hundra gånger om jag hade kollat rätt, och det hade jag. Well well. Ska ta med mig boken till jobbet och sitta och glo i den på min rast.
Jag hade så himla svårt att somna inatt, och vaknade mycket tidigare än vad jag borde. Andreas jobbarkompis ringde och babblade, wiho! Men jag somnade ju om sen, så jag kunde inte ringa sjukhuset. Nu måste jag verkligen göra det. Imorgon!!!
Kollade i min kalender idag, det är verkligen något att göra varje dag denna vecka, jobb, körlektion, födelsedagar, födelsedagsfest, biokväll, middag. Jösses, det hade vart skönare om man kunde delat upp lite på några fler veckor än bara en. Men kul att något händer iaf :)
Min buss går 11:55. Vad gör jag uppe nu egentligen? Kunde ju ha sovit mycket längre. Usch.
Igår så rökte jag två jävla ciggareter, känns verkligen så dumt, men det är det ju också. Första var när jag var hemma hos Sebastian & Nathalie (Hurra hurra på din födelsedag bror) den känndes okej, men sen så rökte jag en igår kväll när jag var så arg för att jag inte kunde hitta skiten i boken, plus att Andreas var inte mänsklig då. Så då tog jag en, och den var inte god eller njutbar alls. Dumma jag. Idag så vet jag att jag kommer att röka, jag ska ju nämligen jobba. Och när jag jobbar då röker jag. Undrar om jag ska lämna ciggen på jobbet. Eller nej, då kommer jag gå runt och vara super röksugen och riktigt arg. Så det var inte någon bra idé.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0