Härliga fredag!

Nästa vecka eller nu i helgen då ska jag åka och köpa mig det där träningskortet. Fanns bara som halvårskort, med iaf. Nu ska jag verkligen börja träna! Måste köpa mig nya badkläder... Vart gör man det så här års ?
Vaknade kl 8 av telealarmet, snozade i 45 min. Åh jag är så bra!
Tjafs med han jag bor med, han har nog en dålig dag och känner att han inte orkar förklara allt för sin kära dumma sambo. Inte så lätt att betala en räkning nyvaken, så jag ville ha lite hjälp. Som resulterade i en sur sambo. Men det brukar gå över. Hoppas det gör det idag också :)
Idag fyller Mailen 20 ! Hipp hipp hurra!! 
Idag ska jag jobba på gruppbostaden har inte jobbat där sen i mitten/början av december. Men det kommer nog att gå bra. 
Jag måste gå upp till ica sen och ta ut pengar så jag slipper betala busschafuören med 21 enkronor. Inte så populärt tror jag nog. Sen måste jag köpa onico, jag har rökt massor nu dem senaste dagarna, beror nog lite på att jag har jobbat men sen att onicon har tagit slut. Rökte till och med hemma igår något som jag verkligen inte ska göra. Men helgen hoppas jag på ska bli rökfri. Så jävla onödigt ! 
Nu ska jag kocka lite ägg och äta lite frukost. Och försöka hålla mig borta från denna dumburk. All min tid går åt att sitta framför datorn, går upp jätte tidigt för att jag ska hinna, men gör knappt det bara för att jag sätter mig och glor på internet. Dumt!
Så ha en bra fredag kära ni, det är ju faktiskt löne fredag :D (efterlängtat)
/E 

Kommentarer
Postat av: Tess

Lönehelg... Kan va liiite drag på krogen! Vill du gå ut med mig nästa helg? Puss

2008-01-25 @ 10:49:22

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0