Helg igen!

Mycket har hänt denna vecka, det har blivit nytt år och det nya året började med ganska mycket jobb. Men nu i helgen är jag ledig. Mycket skönt måste jag säga. Var nära att jobba men nej, jag måste vara ledig nu. Att tugga voltaren är inte det bästa precis. Även sorliga saker har skett, men så är livets gång. Dock väldigt jobbigt. Vila i frid.
Har även funnit en gammal favorit denna vecka också. Kolla in på : http://www.youtube.com/watch?v=_ZyAfn2_Vqw&feature=related underbar låt. En av de som jag ska ha när jag inte finns på denna jord längre. Helt underbar!
Ikväll ska jag bara ta det lungt och vila min kropp och huvudet. Imorgon hade jag tänkt att plugga lite på körkortet. Andreas ska vara borta på förmiddagen imorgon så det gäller att passa på då :)
Har några körlektioner nästa vecka. Eller så var det nästnästa.
Nej soffan som gäller nu. Ha en bra helg
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0