Helgen!

Jodå. Kan ju bara börja med att skriva att träningen, den var jobbig det känndes verkligen att man inte hade rört på sig på ett tag. Men påt igen bara. Andreas stukade dock foten väldigt illa, så i fredags var han och jag på vårdcentralen. Men som tur var så var det bara en svår stukning.
Senare på fredagen.. Camilla fyllde 20 och hade sin 20 års fest ute vid koxäng, sa mig absolut inget alls, men som tur är så har jag ju Andreas. Åkte ut dit och humöret innan var inte riktigt på topp. Men det vände. Hej och hå, för att göra en lång historia kort. Det var mycket trevligt, jag blev stupfull, Andreas fick hämta mig vid 11, jag kommer knappt ihåg vad som hände efter att jag kommit hem, det enda jag minns var att jag spydde. Och som vanligt när jag är full så ska jag duscha, Andreas sa dagen efter att jag hade legat på badrumsgolvet och ropat på hjälp. Och det var inte första gången jag sa eller gjorde så. Måste bara sluta duscha varje gång på fyllan, en gång ramlade jag faktiskt och slog mig riktigt hårt. Aj aj var det dagen efter. Men iaf, tack Camilla för ett trevligt kalas :)
Lördag, vaknade och mådde ganska okej. Upp och äta frukost, dammsög och duschade. La mig i sängen för att mysa under täcket. Då ringer det på dörren, Andreas jobbar kompis tittar förbi med sin söta hund. Jag tyckte att Rocky inte gillade mig så jag matade honom lite, han gillar mig nog mera nu ;)
Slapp på soffan med Andreas, och Therese tjatade på mig att jag skulle följa med henne hem till Malin. Men jag var inte alls sugen. Men jag gjorde det iaf :) Och det ångrar jag inte. Jag hade mycket trevligt.
Söndag, idag då. Ska snart i väg och kolla på ett hus. Mer säger jag inte. Men vi ska nog bara titta!!! Middag idag blir en godgryta med en fetjävla sallad till. Mums. Sen ska jag nog kankse skura golven. Får se om jag har lust till det. Sängen ska bäddas också, slängde ur dem äckliga sängkläderna.
Imorgon ska jag övningsköra! Se upp ! :)
/E

  
Jag, Josse         Andreas & Jag       Rocky äter pannkaka. ? Therese i Malins
Bella & Milla      Jag är nog lite bakis.                                           löshår :)


Jag har haft en riktigt bra helg :)

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0