Idag är det onsdag och jag...

Somnade med huvudvärken, det fungerade inte att äta. Usch. Men jag vaknade iaf utan huvudvärk, skönt!
Har precis kommit ur duschen så skönt tog en riktigt långdusch nu. Det blir att bära mössa idag, orkar inte fixa håret. Brukar inte gå så bra vissa dagar.
Ska diska och plocka lite här hemma, sen ska jag dra ner på stan och shoppa lite. I smyg dock Andreas får inte veta något, jag har nämligen inte kvar så mycket av lönen, men hur ofta är det rea ? ;)
Vill verkligen fixa glasen i glasögonen, men det får nog vänta till nästa månad eller månaden där efter. Men jag vill ha dem nu nu nu nu nu nu ! Men finns inte pengarna så går det inte att göra något åt saken. Det jag ska inhandla är saker till lilla Vincent och hans syster Neliah, hon får ju inte bli utan. Det blev hon dock igår. Kommer nog också hitta något åt mig. Ovanligt . ? :)
Nehe om jag ska ta reda på den där disken så jag hinner åka ner på stan innan jobbet. Ha en bra dag
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0