Idag.

Idag så tvättar jag. Inte så roligt, men det är skönt när det är över.
Jag har kollat på underbar & älskad av alla. Jag tyckte om den :)
Jag har även pratat med min vän Nathalie och det har jag inte gjort på länge. Jag bestämmde att vi skulle ses på måndag, efter min körlektion. Hon verkade dock inte så givande till det. Men det skiter jag i ;)
Ska gå och diska snart, Andreas har förövrigt kommit hem, det tycker jag om. Då har jag någon att prata med :)
Taket i köket ska målas ikväll tror jag iaf, han börjar måla på det redan nu så, ja taket i köket målas idag :) haha. 
Annars vet jag inte vad som händer ikväll, har tvättstugan fram till 21 men lär nog avsluta innan dess. För att jag är så flitig som jag är. ^^ 
Nu ska jag diska och pussa på min sambo.
Puss hej!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0