Igår, lördag...

Det var mycket trevligt igår, skönt att komma bort ett tag också. Känns som att jag bara vart hemma denna vecka. Så söta Neliah & Tilde är tillsammans. Neliah var så rolig när hon ropade på mig, Evelajna kom nu :) Hihi!

Neliah & Tilde leker .

Ja mycket prat igår var om mamma, och det är så jävla jobbigt att bara stå och se på, men hon vill ju inte ta emot någon hjälp så det finns ju verkligen inte något som man kan göra.

På kvällen så var jag och Andreas onyttiga, men jag tror vi behövde det, men ångest. Men va fan :)
Therese kom senare på kvällen, nervrak var hon, men hon gjorde nog rätt för det känndes rätt i hennes mage.
Idag ska vi åka ut till Stigtomta och hälsa på Passe & Malin och barnen. ..

Jag tror jag är kär :)

Vi hörs någon vacker dag. Imorgon är det förresten körlektion för min del... Hjääälp! Ska nog plugga lite ikväll. Puss puss
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0