Konstiga drömmar, och dagen idag.

Jag har drömt så mycket konstigt inatt, och en sak var att jag blev kär men jag säger inte i vem det var för jag kommer knappt ihåg vem det var. Men det var inte bara kärlek det var läskigt också, men jag kommer som sagt knappt ihåg något av det.
Idag ska jag åka till flen med Sebastian, Nathalie & Neliah, och hälsa på Christian, Karin & Tilde. Känns mycket bra :) Andreas skulle följt med men han lackar om sitt trumsett idag.
När jag steg upp imorse kunde jag knappt röra mig, har så förbaskat ont i min rygg, hoppas att det ger sig snart.
Jo just det, vågade inte skriva det igår för man vet aldrig, men jag har inte rökt på två dagar nu, väldigt stolt !
Men som sagt på jobbet kommer jag säkert röka. Men det tillåter jag mig själv till att göra, så länge jag inte röker hemma bara :) Men både jag & Andreas var riktigt sugna på att röka igår, men vi var duktiga. Men Andreas är fan så duktig, han har vart snusfri i ca 2 veckor och rökfri i ca 1 vecka, så stolt över honom :) Hihi.
Nej om jag kanske ska fixa till mig så jag ser någolunda ut när jag ska träffa några familjemedlemmar :) Puss på er
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0