Körlektion och dagen idag.

Hade körning idag, och det gick 1000 gånger bättre än i torsdags. För det gick ju som ni vet inte bra i torsdags. Sa till Niklas idag: Den här bilen är mycket skönare att köra än den jag körde med i torsdags.
N: Vem körde du med i torsdags?
E: Dig.
N: Ja men då körde du den här bilen.
E: Haha, nej det gjorde jag verkligen inte, jag körde ju den större volvon.
N: Nej, den här bilen är min så du kan inte ha kört den andra i torsdags.
E: Nehe okej, men då kanske du förstår hur dåligt jag tyckte det gick med tanke på att jag tror att jag kört en annan bil. Hahahaaaa!
N: Moahahahahahahahaaaa!
Lite roligt faktiskt. Men ja, idag gick det bra, ska plugga lite senare ikväll. Dödavinkeln, och lite annat shit.
När jag var klar så gick jag och mötte upp Nathalie och gick på stan och glodde, sen drog vi till färghuset och glodde sen 140 till oxd och hängde. Mycket trevligt.
Pratade med bebisen, och hoppas på att h*n kommer snaaart. Faster orkar inte vänta längre! Undra hur jobbigt med måste vara för Nathalie.? :)
Fick en sak idag, något som jag verkligen vill ha, men jag måste gå till en optiker och få riktigt glas. Ni kanske fattar då? Skit snygga. Men både Nathalie & Andreas tycker att jag passar bättre i dina Therese, så då kan jag ju få dem. Haha ;)
Åh jag vill verkligen ha pengar, dagarna kommer gå så sakta till fredag... Usch!
Nehe dags att laga mat. Hörs sen kanske.
/E

Kommentarer
Postat av: Carolina

ja visst är han!! verkar ju som att du känner samma nathalie som jag! trevligt,ska träffa henne imorrn så jag ska tjata på de lilla i magen att det snart är dags att komma ut =)

2008-01-21 @ 19:52:54
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0