Min helg.

Fredag.
Jobbade, åkte inte till Mailen i fredags vi ses istället nu på torsdag. Tur det för att jag var galet trött i fredags.
Kollade på hitman med Andreas & Johan. Inget mera speciellt om det.

Lördag.

Andreas och jag hade en trevligt morgon/förmiddag, sov ganska länge och åt en god frukost. Sen bar det av till willys för att stor handla. Kännde mig ganska stressad, helt i onödan som vanligt. Åkte ner på stan köpte presenter till Mailen, Nathalie & bror Sebastian. Sen gick jag till Vero Moda och Ulrika och shoppade lite, hittade ett par galet snygga jeans, som jag bara måste ha !!! Men man har inte så mycket pengar kvar sen räkningarna har blivit betalda. Surt, men så är det att vara vuxen med dålig lön.
Sen gick/åkte vi till öster, vi skulle ju titta på bio och äta middag. Det blec Arn kl 21 och middag på Tzatziki. Galet gott och så himla billigt! Där ska det ätas igen :) Arn var helt okej faktiskt, känndes inte att filmen var så lång som den var, en mycket trevlig kväll. Tack Ulrika.
Somnade mycket sent, stängde av telefonen för att sova lite.

Söndag.
Blir väckt av att hemtelefonen ringer, flyger upp ur sängen svara
E: Ja hallå . ?
Sebastian (Bror): Hej förlåt att jag ringer så tidigt men kan du komma till bb med din kamera?
E: VA??!!?!?!?! Har ni fått barn ???? Herregud!
S: Nej inte än men vi är här nu iaf.
E: Okej, men jag kommer självklart. Andreas kan vi åka eller?
A: Javisst. (galet trött!!!)
S: Kommer ni om en halvtimme eller?
E: Ja för fan, vi ses sen....

I trehundratjugo klär jag på mig, Andreas blir galen på mig för att jag stressar sådant. Men jösses dem ska ju få barn nu ju.
Vill tilläga att Nathalie fyller/fyllde den 27 Söndag allså. Det skulle vara kalas hemma hos dem kl 13 för henne och bror. Men nej så bidde det ju inte :) Än så länge detta skriver jag 08:13 (Måndag) inte någon bebis än. Så det tar nog tid, tycker synd om Nathalie hon har vart sömnlös sen i lördags, värkarna började kl 21. Men hon kommer klara detta, kämpa kämpa!
Ja upp till bb och lämna kameran till bror. Jösses amalia. Men som sagt inget har hörts ifrån dem, så det har nog inte blivit någon bebis än.
Vi åkte ut till oxelösund efter frukost och diskning. Kollade på en säng som antagligen inte kommer bli vår för att Andreas gillade den inte.
Åkte förbi ett hus som jag är kär i. Och det kommer bli en olyckligkärlek för att det är några som har flyttat in i det vackra underbara huset . Åkte hem till Sebastian & Nathalie för att hälsa på Marlene & Ia som var där. Neliah hade precis åkt när vi kom dit. Men men. Vi tog en kaffe och pratade skit och pratade med Sebastian men då hade det knappt hänt något.
Åkte hem och Andreas bytte om sen ut till Stigtomta hem till David, Emma & lilla Liam :) Andreas och David försvann på nedervåningen för att spackla och spika lite. Medans jag höll lilla Liam som kräktes en massa. Men det var mysigt ändå.
Åkte hem och gjorde en galet god stek. Eller Andreas gjorde den :) Så duktigt min kära, tur att jag har honom.
Min helg har vart mycket bra och jag är super nöjd :)
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0