Onsdag

Jobbade igår på två olika avdelningar, känndes som om jag inte hade jobbat på galet länge, men det var ju "bara" fem dagar. Men på rönnen (en av avdelningarna) hade jag inte jobbat på sen i början av december.
Hade sådan tur så jag liftade hem med en jobbarkompis så slapp jag vänta på bussen som går 21:40 från mitt jobb. Inte så skoj. Så när kl var 21:40 satt jag och mös i soffan nyduschad och fin :)
Jag måste få klaga lite.... Min rygg, jag har så jävla ont i den. Igår när jag gick emot en av dem boende så knackade till så sjukt mycket i ryggen, så till och med Marina hörde hur det lät, och hon satt en bit ifrån där jag var. En massage snart kanske ? 
Imorgon hoppas jag på att jag kan träna. Tihioo. Måste träna upp flåset innan jag börjar träna med Sandra, haha :) 
Nej men seriöst, dåligt flås. Tur att jag ska sluta röka då ! Syndade dock lite igår, men den enda som drabbas av det är jag. Och på jobbet så kommer jag nog röka en massa, det tror jag nog, men jag ska försöka att bara röka en idag/ikväll. Men så lär nog inte fallet bli, men det är mitt mål för idag, har inte rökt något än. Men sen så har jag inte drukit kaffe än heller. 
Jag har kommit på en sak, att mina blogginlägg är jävligt tråkiga. Meeeen, jag är inte så rolig ;) Well. Lägga ner det ett tag kanske ? 
Ta hand om er. 
/E 

Kommentarer
Postat av: tess

nej, du får inte sluta blogga. älskar att läsa din blogg! du skriver super bra! om jag inte fick läsa din blogg skulle det kännas som att du var väldigt långt borta från mig.
love you. puss

2008-01-16 @ 21:20:32

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0