Skrattretande.

Japps idag 10:15 skulle jag ha min andra körlektion. Jag tog bussen som gick 9:15 annars så skulle jag inte vara i tid. Var inte alls så nervös som jag var förra gången. Så jag gick dit lite tidigare för att bläddra lite i boken. Ett av mitt öra var ganska stort så jag hörde ju hur han som jobbar på körskolan ringer upp en tjej och säger att Nicklas är sjuk (han jag övningskör med) Suck tänkte jag, jaha varför har han inte ringt mig? Men men, jag frågar om Nicklas är sjuk, även fast jag hörde det. Men iaf, ja det är han, skulle du köra med honom idag? Ja kl 10:15 sa jag lite gulligt. Nej, det ska Malin eller va fan hon hette, tjejen som han ringde göra. Jaha va konstigt sa jag. Så titta jag i min kalender, då står det helt jävla fel tider i min kalender och jag fattar inte hur det kan ha blivit så för jag dubbel kollade verkligen med honom så att det inte skulle bli fel. Men men, som tur är så har jag inte några jobbtider då körlektionerna ska vara. Fan. Men men. Han tvingade även på mig en nyare teori bok 300 kr åt helvte, fast jag har ju inte betalat än med tanke på att jag inte har några pengar.
Gick till Vero Moda också för att lämna tillbaka julklapparna ifrån Andreas :( Men jag köpte mig ett par jeans istället :) Det är ju bra.
Nu är kaffet klart så jag ska ta mig en kopp och sen plugga lite teori. För detta år ska jag fan ha ett körkort i handen. Så de så.!
Igår så rökte jag förresten 0 ciggaretter. Stolt! Men jag snusade, men jag kommer nog klara att sluta snusa lättare än att röka. Bara börja med onico och nicotinplåster. Om det skulle bli svårt med sluta snusa. Har dock rökt en cigg idag för att försöka lugna dem små nerver jag hade imorse för körlektionen som inte blev av. Men vet ni vad? Det var faktiskt inte gott att röka då. Syster sa : Du är säkert gravid för då brukar det inte vara gott att röka.
Fan heller jag tänker inte ha en bebis i magen nu. Nej nej.
Puss på er!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0