Tisdag 29-1 Första mötet med Vincent.

Idag har jag jobbat 12-16:30. Och det var så jävla segt. Jobbade på gruppbostaden. Höll på att somna i soffan, tv funkade inte heller. Jävla bajs. Men jag får ju pengar för det.
Har gått med huvudvärk hela dagen. Inget hjälper, borde kanske äta lite nu.

Dagens att ha på sig. Dock inte glajjerna har inte bytt glas i dem än. Men snart så. Skjorta och jeans Vero Moda. Me like faktiskt väldans mycket :) Ska snart inhandla ett till par jeans därifrån.

Efter jobbet så for jag hem för att jag skulle till BB och hälsa på familjen Signell/Eriksson. Glömde ju paketen till alla klant som jag är. Men jag hann med den bussen som jag åkte hem med. Upp till sjukhuset, var bara tvungen att köpa en liten nalle till Vincent. Sen hissen upp. Åh herregud säger jag bara, han är alldeles för söt. Älskade barn. Galet kär blev jag, Nathalie har vart så duktigt, Sebastian också för den delen. Han är mest lik pappa, men har mammas näsa :) men saker och ting förändras ju med tiden.
   
Ja, ni ser ju själva hur otroligt söt är han.

Nu ska jag laga mig lite middag. Kanske huvudvärken släpper. Ha en underbar kväll
/E

Kommentarer
Postat av: Carolina

åhh en sån snygging han är!

2008-01-30 @ 07:54:29
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0