Today

Idag är jag ledig . Och idag ska jag få träffa Neliah :) Hon och mamma kommer om ca 30 min. Jag ska leka med Neliah medans mamma ska göra en sak. Det ska bli riktigt myspys. Hon pratade med mig förrut i telefonen, och hon brukar aldrig vilja prata annaras, det var dessutom hon som föreslog det. Tänk att snart blir lilla Neliah storasyster, helt galet, men helt underbart :)
Några på jobbet tror att jag snart kommer springa runt med en kula på magen (större än den jag redan har) Men icke! Det kommer jag inte göra. Eller om jag inte får tag på sjukhuset så blir det kanske så. Haha.
Pratade med min chef igår och hon/komunen hjälper inte mig med träningskortet. Bara för att jag är timvikarie, jävla bajs. Men men. Så mycket pengar var det ändå inte. Så jag ska prata med Sandra sen ska jag fan börja träna !! Och denna gång är jag helt allvarlig.
Nej nu måste jag hurry så jag inte missar dem. Puss
/E

 
ca ett år sen. Neliah & jag.

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0