Torsdag

Här idag igen, blir kanske inte att denna läggs på is ett tag.
Idag så händer det att jag ska ha min andra körlektion. Håll tummarna för mig.
Igår så var det så jävla skönt på jobbet, vi var klara jätte tidigt allt flöt på så himla bra så jag hann med den tidiga bussen hem :)
Kommer hem och Andreas har målat om köket. Så fint det blev :) Plus att han hade hittat ett hus som vi ska titta på, kanske bara titta ;) Men då måste jag ha ett körkort. Men ja, säger inte mera om huset för man vet ju aldrig hur det blir. Antagligen så blir det inget alls. Tror att han jag bor med kommer att ändra sig när han ser hur & vart det ligger (inte för att jag vet) men han är en stadspöjk :)
Igår så röktes det två ciggaretter, och dagen innan samma antal också tror jag. Och dem igår röktes bara på jobbet, där jag kommer att tillåta mig själv att röka. Yes! Så jag kommer nog kunna sluta röka helt snart. Hoppas !
Kära vänner jag vill klippa mig igen, men bara fixa till luggen tror jag. Men det får vänta till den 25:e för jag har just nu 11 kr på mitt konto. Lovely, not.
Har fått lite mera jobb nu, på gruppbostaden, har inte jobbat där sen i mitten av december. Men det blir säkert bra.
Ta hand om er & ha en underbar dag!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0