Torsdag.

Hittade inget igår till barnen. Ska kolla lite till idag, ska nog åka ner på stan ganska snart. Ska träffa Mailen idag, hon ska få sitt paket, damen har ju fyllt 20 :)
Jag är ganska förvirrad just nu. Men det löser sig säkert om någon vecka. Mycket som snurrar i huvudet just nu, ganska jobbigt faktiskt.
Funderar på att lämna in glasögonen idag, men jag struntar nog i det. Jag skulle nog ha pengar till det. Men jag struntar nog i det, har ju en avgift att betala, det är inte gratis att skriva upp. Usch riktigt läskigt tycker jag att det är. Men jag tror att jag kommer kugga. Men jag försöker så gott som jag kan... (eller skulle nog kunna bättre) Men det är inte lätt.
I helgen vill jag bo i oxelösund, men det kan jag ju inte.. Men på söndag så ska vi nog åka dit, jag och Andreas. Så Andreas får se på sötnosen Vincent.
Ska åka till sjukhuset den 4/2 och prata om preventivmedel, jag vet inte riktigt vad jag ska ha. Men inte spiral tror jag faktiskt inte. Nej, jag har nog bestämt mig att det blir det inte. Blir väll dem vanliga jävla pillerna som förrut. Egentligen så skulle jag inte vilja ha något alls, men det slutar kanske inte så bra då. Vi vill inte ha barn än. Eller egentligen så vill vi det, det är nog jag som tvekar mest. Det är ett väldigt stort ansvar ! Som inte alla förstår verkar det som...
Jag lyssnar galet mycket på en man nu, eller sen nya skivan kom så har han vart i högtalarna varje dag, i love him. Galet mycket !

Skulle beställa en tröja igår, som just Petter och någon mer antar jag har gjort, men det funkar fan inte. Blir riktigt irriterad.
Ska bädda sängen nu och plocka reda på mina kläder som är överallt här hemma.
Hoppas ni får en bra dag!
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0