Märkt för livet...

Hej hej hallå dagboken.
Jag har faktiskt försökt att uppdatera här genom telen med det har inte fungerat så bra som ni kanske ser.
Just nu är det jobb jobb jobb. Dricka lite då och då, vatten mest så klart.
Idag har jag blivit märkt för livet, jag har nämligen gjort min tattuering. Jag var så galet nervös innan men det gick faktiskt mycket bra, och så sjukt fort. Mycket nöjd, kliar dock en massa nu... Men men :)
Bild kommer att komma det kan jag lova er :)
Har även satt i en ring i näsan idag, känns lite ovant men det blev bra.. Tror jag.
Ska vara lite social med Sandra nu, lånar deras dator och internet. Ha det bra!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0