Babbel

Det är fredag, underbart väder en perfekt dag för att grilla och dricka gott. Jag ska grilla men kan inte dricka något gott, eller lite kanske, men inte mycket. För imorgon och på söndag ska jag jobba. Börjar mitt sommarschema imorgon. Sen är det jobb jobb jobb ända till den 28 Augusti tror jag det var. Hoppas på bra med pengar :)
Känner att jag skulle vilja byta yrke. Men jag vet inte alls till vad.
Jag vill ha mera sol när jag är ledig så man kan sola lite och bli lite brun.
Måste ringa min hyresvärd också, vill nämligen måla om i min hall, den är så ful gul.
Nej dricka lite mera kaffe och röka sig lite. Ha en underbar helg!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0