Jag lever.

Hej ni där ute.
Jag vet att jag inte har skrivit på hundra år, men det har vart väldigt mycket nu den senaste tiden.
Jag har vart ute i Kanpskär hos mamma Annika och myst, grillat badat tunna och blivit full. Har även badat i havet. Det var för, 2 veckor sen nu. Mycket trevligt.
Jag har även vart en sväng till åland med jobbet, en avdelning, bara personal. Det var riktigt skoj. Vi åkte i onsdags och kom hem i torsdags. Ni hade inte velat sett mig när jag kom hem. Haha, fy fan.
Jag har även flyttat nu. Den 1 juni fick jag nycklarna till min lägenhet. Så nu bor jag ensam jag och min stora säng :)
Har inget internet, eller dator än, därav den sena uppdateringen. När skatte pengarna kommer, då kommer det iaf en dator. Är hemma hos Andreas i oppeby nu.
Hmm, ja det finns nog massor jag kan berätta om den senaste tiden. Men jag har inte riktigt orken till det.
Kan säga att jag har fått en brännskada på armen som är riktigt snygg, och jag flagar på nästan hela kroppen. Men jag älskar solen iaf. Brännskadan är inte från solen..
Tänkte mest bara skriva här så ni vet att jag lever. Ha det så härligt i detta underbara väder. Kram!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0