Arg...

Du, lilla flicka. Om du hade vart i min situation hade du då tyckt om det du har gjort?
Jag tror att du inte skulle göra det. Så stäng din jävla käft innan jag syr igen den på dig, jävla falska subba!
Du
är så jävla patetisk, tror att du är någon, när du i själva verket inte är något!
Jag hatar att vara arg! Men du får mig arg, så imorgon på boxen ska jag tänka på dig. Tror det kommer gå lite lättare då.
Var på jobbet idag och skulle lämna in min lönerapport, 5 jävla dagar på rosenkälla, helt sjukt! Och chefen sa att jag inte skulle behöva söka jobb, säkert. Ska nog gå till abf i veckan...
Ner i soffan igen och bara mysa. Skönt!
Ha en super bra kväll!
/E

Kommentarer
Postat av: Sara

oj, får man fråga vem den bitchen är? ska jag hålla i och du slå?? kram

2008-03-02 @ 21:11:14
Postat av: Evelina

Sara!
Nej du... Det behöver du inte, jag klarar det själv.

2008-03-02 @ 22:16:19
URL: http://evelajnanr1.blogg.se
Postat av: Sandra

Fan va drygt.. puckad brud, riktig bimbo eller???
Fast kan en bimbo va brunett???

2008-03-05 @ 02:07:36

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0