Beslutsångest!

I  mina ögon, eller själ nej. För mig så finns det nästan inget som är värre än en jävla beslutsångest. Det kan vara om vad som helst egentligen, du står på h&m och ska köpa en tröja, men hittar två, visst du kan köpa båda. Men du har inte pengar till det. Då kommer den, vad ska jag göra? Vilken ska jag ta? Den där jävla beslutsångesten.
Hjärtat säger en sak medans hjärnan säger en helt annan. Fan så jobbigt det är.
Det gick bra att jobba, jävligt tungt bara att gå till jobbet. Fy faen... Men som sagt det gick bra. Nu ska jag bädda här på soffan åt mig. Frågan är bara när jag ska lägga mig? Börjar ju jobba kl 8 slutar vid 21... Okej nu låter det som att jag klagar, men det gör jag inte.. För det är faktiskt riktigt skönt att jobba!
Nu ska jag bädda på soffan. Hörs...
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0