Dagen är tisdag.

Jag håller på och tvättar nu, ska snart diska disken som Andreas har skitat ner!
Imorgon så ska jag,
Övningsköra med tha man, Niklas
Köpa en het sak till mig själv
Sola, måste bli tokbrun nu! Helst igår
Mysa med Sandra..
Köpa "rengöringsmedel" till mitt ansikte
I love it.. Och vet ni vad? Det är bara 3 dagar kvar sen är det helg :)
Funderar snart på att skaffa ett extra jobb, men jag vet inte vad..? Vill ha mera cash än vad jag har nu. Det är fan inte nice att vara timmis längre. I hate it. Hora kanske, dem tjänar kanske ganska bra.? Någon som vet?
"Är du kåt eller?"
Nej ta tag i Andreas disk nu då. Puss
/E


Ingen är perfekt men du är jävligt nära nu.


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0