Dagen kanske?

Idag har jag och Sandra vart nere på stan, jag la undan en jacka som jag ska köpa och en bolero. Hittade inte någon bh som jag ville ha.. Men! Jag kan ju inte köpa grejerna förrens på lördag. För imorgon så är ju stan stängd! Åh! Suck...
Ska jobba imorgon 7-16 på björken har inte jobbat där på 100 år typ. Men jag hoppas på att det kommer gå bra.
Efter jobbet idag så gick jag ner på stan och körde lite bil, och det gick faktiskt bra. Nu gör jag bara en massa små fel som jag vet är fel, men jag gör dem ändå. Dumma jag! Körde "hem" till rosenkälla, så jag skulle slippa stressa till träningen, för idag var det ju box. Och jag har inte gått på mycket länge. Men jag blev fakiskt lite besviken, var inte alls lika jobbigt som det brukar vara. Så efter boxen så gick jag och Sandra och tränade lite till, jag rodde och körde armar och ben sen. Mycket skönt!
Har även kört lite moppe idag, det var lite nostalgi faktiskt. Mycket skoj :)
Nu är jag mycket trött, helt slut faktikst. Och det känns så skönt. Inte så konstigt kanske, det var verkligen jobbigt på jobbet idag. Sen stress och träning. Men det hela är underbart. Och enligt vissa så är jag helt underbar.
Imorgon så ska tyvärr jag och Sandra ha myskväll. Vi skulle gått ut, men hon fick inte semester, och då hade jag lovat henne att om det inte skulle gå så skulle vi ha mys kväll. Men sen så säger Therse att hon ska vara med gammla klasskompisar och gå ut. Men jag kan verkligen inte. Jag vill inte göra Sandra besviken, plus att hon inte är på det bästa humöret nu heller på grund av jobbet. Så tyvärr.. Jag kan inte, jag vill även inte riskera att förlora ett underbart tak över huvudet. För Sandra och Mattias är verkligen helt underbara. Så snälla mot mig! Jag är verkligen så tacksam för det ni gör för mig.
Men det är även mycket trisst att jag inte kommer att gå ut med flickorna från förr.
Lördag är jag ledig, men jobbar ju tyvärr på söndag 7-12, 16-21. Eller tyvärr det är det ju inte, det är ju storhelg och allt :)
Nu ska jag surfa vidare, och kolla på be cool. Gillar verkligen den filmen. Eller gillar verkligen en låt som är med där.
"your love was sweet misery." Ack så bra låt, skulle verkligen bara vilja veta vad låten heter. Fuck.
Nu har jag verkligen ångrat att jag börjar jobba klockan sju imorgon. Fuck, fuck, fuck...
/E

Kommentarer
Postat av: Kia

Nu är det kväll och den rosa torsdagen är snart slut. Så jag önskar dig en god kväll :)

2008-03-20 @ 23:13:48
URL: http://Perfumed.blogg.se
Postat av: Ferhat

men hur mår du annars?

Ha en bra kväll och glad påsk :)

2008-03-20 @ 23:14:11
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: CAZZIS

Godnatt, dröm sött ;)

2008-03-20 @ 23:18:17
URL: http://cazzis.blogg.se

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0