Dagen.

Jag hann inte med alla ärenden som jag skulle göra idag. Men, det får kanske bli en annan dag.
Jag var iaf och solade med Sandra. Helt underbart var det. Sen gick vi till jobbet, för ikväll har dem pubbkväll, och det kan man ju bara inte missa. Det var riktigt trevligt.
Imorgon är det kurs 8-12 sen jobb 13-16 sen konsert, men jag vet inte när dem börjar. Fan vilken koll jag har.. Eller inte.
Jag tror att jag snart måste ta pengar ifrån mitt fondkonto. Vill inte låna pengar av någon. Hatar att vara skyldig folk pengar.
Åh, köpte en sån nice t-shirt idag på h&m. För ja, hör och häpna 29 jävla kronor! Det var ju verkligen ett klipp!
Den ska jag ha på  mig på fredag om det blir utgång. Och om med stora bokstäver! För det är verkligen inte säkert. Sandra och jag kanske får andra planer ;) Hahaha
Nehe, in i duschen kanske. Väntar på att Andreas ska komma hem så jag/vi kan laga mat. Är galet hungrig. Men vi hörs. Puss
/E

Kommentarer
Postat av: Carolina

ja visst är han bara för söt =)
Kram Carolina

2008-03-12 @ 22:00:07
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0