En kort historia om min helg.

Igår lördag, fyllde min kära lillebror, vi lurade honom så mycket. Han visste bara att jag skulle komma hem. Så lurade jag ner honom till lokalen, och där väntade syskon och Carina med familj. Massa mys. Bara det att jag hade en sån jävla fet bakfylla. Huvudvärk till tusen och illa mående (?) men ja, jag hade ju faktiskt kul i fredags. Iaf av det jag kommer ihåg.. Tror jag fick lite karatefylla.
Efter vi vart hemma hos mamma så körde Ia och Marlene mig hem, ja till Sandra och Mattias. Och jag la mig på deras soffa (min säng) och låg inför döden...
Piggade på mig lite lätt och kunde lägga mig i badet. Sen var jag igång.. Vinet slank ner för strupen. Och det tittades på melodifestivalen som faktiskt sluta mkt bra! Linda borde bara kommit högre upp...
Efter festivalen tog Sandra och jag en promenad... Så var helt underbar :)
Nu sitter jag här det är söndag, jag lyssnar på kent och drömmer mig bort. För om någon timme så kommer vi att begrava mitt hjärta... Han är verkligen borta, det är tomt utan honom.
Ikväll eller efter jag kommit hem efter begravningen så ska jag och Sandra gå och tokträna..
Jag är underbar, och du, du är fantastisk..
Nu måste jag göra mig iordning för det hemska.. Tack min familjen och Sandra!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0