Fan!

Fan! Det gör så jävla ont, att jag vet att jag aldrig mera kommer att få se den där underbara svansen vifta, att jag aldrig mer kommer få dem där äckliga pussarna, att jag aldrig mera kommer att få bada med dig, att jag aldrig mera kommer att få ha dem underbara promenaderna, att jag aldrig mer kommer att få ligga på golvet och dränka mitt ansikte i din päls och bara mysa, att jag aldrig mer kommer att få se dig. Fan! Det gör verkligen ont. Som jag sa till Andreas förrut, det känns som om jag har förlorat ett syskon. Beppe var en hund, och dem dör, på samma sätt som vi människor dör. Ja jag vet det, och jag har vetat det länge att denna dag kommer att komma, jag har verkligen försökt att förbereda mig själv för detta. Men det går aldrig att ställa in sig.
Usch det gör så jävla ont i mig...

Och du, du har lagt ditt sista kort, du har bränt alla broar. Bye bye

Ja, här sitter jag och stor gråter, ska snart gå in i duschen, för att sen göra mig iordning för att gå ut. Sup och svälj trevlig helg.
Vi hörs en annan dag.
/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

underbart med äckliga pussar

2008-03-16 @ 04:28:46

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0