Fredag

Idag är det fredag, och det betyder att idag ska jag, titta på en lägenhet, sola, klippa mig och färga håret, träffa Therese och Sandra så klart, gå ut på krogen. Jag hoppas att den här dagen kommer att bli bra, och jävligt rolig!
Längtar massor!
Speciellt till håret, det känns ju grymt!
Ska promenera ner på stan idag också, det är så enkelt att gå härifrån ner på stan. Mycket jobbigare att gå ifrån oppeby.
Tänkte bara skriva lite så ni vet att jag lever. Har inget mer roligt att säga.
Sup och svälj trevlig helg!
/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

SAAAAAAANDRAAAA VAAAAAAART ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR DUUUU!!??
JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA FAAAAAAAAAAAAN!!
JAAAAG VILL HA MIN MOOOOOOOOBIIIIIIIIIIL!!!
HELVETE!!!!
*POFF*

2008-04-02 @ 00:57:18
Postat av: Evelina

Jag kan på riktigt inte göra något annat än att skratta!! Hahahahaa!

2008-04-03 @ 00:51:06
URL: http://evelajnanr1.blogg.se

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0