Fredagen...

Igår var det fest. Det var verkligen jätte trevligt hemma hos Marina. Och det var nog där allt började, jag gjorde som jag ibland brukar göra, blandade för starka groggar Pang sa det, sen var jag full. Men jag tror inte att jag var ensam.?
Taxi ner på stan, en resa som var rolig det minns jag, det är väll det enda.
Okej jag säger så här på en gång, jag har galet mycket jävla luckor ifrån kvällen, jag kommer verkligen inte ihåg allt jag sagt eller gjort. En sak kommer jag ihåg mkt väl, det var att jag sa till en kille (gammal bekant till mig) att han kunde dra åt helvete. Och det sa jag varje gång jag såg honom, långfingret syntes också ett antal gånger..
Men jag hade roligt också, så jävla roligt! Tack Sandra och Marina!!
Men som sagt jag drack för mycket... Gick ut runt två (Sandras uppgifter) gick till kebab house, på vägen dit blir jag arg, och sparkar på betongklumpar med kedjor. Gärna i högklackat, och jag tror det gjorde lite ont i foten. Eh helt enkelt jag fick en jävla sne fylla på grund av en jävla idiot!! Som är värd inget egentligen.. Men det har inte jag förstått än.. Fuck you!
Träffade Therese ute också. Men jag tror inte vi pratade så mycket. Eller ?
Nej nu får jag ge mig, fan. Ångest på riktigt idag. Men det är en själv förvållad ångest.
Ska jobba idag också 16-21 och imorgon 8-21. Hua! Nu tror jag att vi ska gå till ica för att köpa något att äta. Jag är bakis hungrig...
Puss puss
/E



För vi är fyllon allihopa, allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ba La Bamba

2008-03-09 @ 12:25:13
Postat av: Therese

Haha nej, det gjorde vi inte - för att fröken Evelina var så full

2008-03-10 @ 19:21:58

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0