Idiot. Fan!

Jaha. Just nu tycks allting runt mig skita sig totalt. Jag skulle ju åkt till E-tuna idag kl 07:30. Hon som jag skulle åka med ringde mig nu vid tjugo i och sa att hon inte kunde åka för att hon var förkyld. Och hon hade kännt lite igår. Men då skulle du ringt igår! För då kunde jag haft chansen att kolla buss dit. Så! Det blir inget Eskilstuna för min del. Jag förlorar tre dagar på jobb, för alla dessa dagar hade jag jobb inbokade. Det försvinner allså pengar för mig..
Jävla skit! Åh jag är så arg nu. Inget vill gå bra. Snart bryter jag väll benet eller nått sånt.
Nehe, om jag ska ta och packa upp igen då..
/E

Kommentarer
Postat av: sara

Vilken jäkla mupp, för att man är förskyld så kan man väl åka iaf? och som du skrev, personen kunde väl ha ringt igår. Vilket cp... förstår att du är irriterad, skulle jag också vara... Hoppas de kommer ringa in dig under dagarna nu så att du inte förlorar allt för mycket pengar. kram

2008-03-26 @ 09:13:33
URL: http://unfuturobrillante.blogg.se/
Postat av: Sandra

fan va falskt

2008-03-26 @ 22:19:59

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0