Jag älskar...

Att gå på boxen!! Helt underbart, allt som ligger och pyr i mig kommer ut i nävarna och benen, finns inte något bättre. Tack Sandra, och tack Erik.. Och du, förlåt ännu en gång ;) Men jag tror det inte var så farligt.
Hoppas på att Sandra kan gå på torsdag..
Blir så arg på mig själv, att jag gärna pratar innan jag verkligen har tänkt efter.. Suck. Så vill jag så gärna ta tillbaka det som sagts, men det är så jävla svårt.
Imorgon ska jag och Sandra hem till Marina och äta frukost, ack så underbart! Tänka sig att folk faktiskt kan vara så underbara. Efter frullen ska vi ut och ta en promenad runt vår vackra stad..
Ska hämta papper om att jag är intresserad av en lägenhet.. Fan, egentligen borde jag bara dra ifrån stan. Från detta län, kanske även detta land... Och kanske bara leva.
Nu ska jag lyssna på musik och drömma mig bort. Sov gott
Puss puss, på underbara dig!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0