Jo

Hmm.. Ja jag vet inte vad jag ska säga mer än, suck!
Har jobbat idag, började kl 12 och slutade kl 22:30 skulle slutat kl 21. Men ibland blir inte allt som man har tänkt sig. Och tro mig det vet jag verkligen nu.
Borde egentligen gå och lägga mig nu. Ska ju åka till E-tuna tidigt imorgon. Har inte packat eller nått. Men just nu så orkar jag inte.
Är så himla trött, är så trött så jag inte ens är trött.
Nej jag lägger ner här nu. Tänker inte informera dig mer om mitt liv.
Kommer inte att blogga på ett tag med tanke på att jag kommer vara i E-tuna. Ha det så bra så länge. Jag ska iaf försöka att ha det..
/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

kommer sakna dig

2008-03-25 @ 23:20:15

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0