Kvällen.

Oh, det gick bra att jobba fast jag var så jävla trött. Sandra skickade dock in mig på toaletten en gång då jag verkligen inte kunde hålla mig för skratt. Usch vilken dålig personal jag är :P
Fick jobba över lite, men det gör inget, mera klirr i kassan då. Mohahaha.
Har väntat på ett samtal idag. Men det kom aldrig trisst. Hoppas att det kommer något i veckan. För det är jobbigt att gå och vänta. Det vill jag lova.
Nehe om jag kanske skulle hoppa in i duschen nu då.. Eller jag väntar nog till Sandra kommer hem så hon slipper stå utanför och vänta på mig.. Hon jobbar ju nu och jag har hennes nyckel.. Men ha det så bra.
/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fick ju för fan ändå stå o vänta..
Stod ju o hoppa som en dåre där på parkeringrn (o cykelstället)
undrar va grannarna tänkte... :p

2008-03-19 @ 19:54:47

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0