Lite av min tisdag

Idag gick jag upp tio i ett. Jösses! Trött som fan har jag vart idag, och på jobbet ska vi inte ens tala om. Tur att det inte var så mycket att göra.
Efter jobbet tog jag en promenad till det andra jobbet (rosenkällagården) för att möta upp Sandra. Gick hem till dem bytte om till träningskläder sen gick vi till gymmet. Gymmade i en timma, gick till statiol och köpte äpplen, bröd och mineralvatten. Det var våran middag. Mycket gott!
Ska snart hoppa in i duschen, det ska bli mycket skönt. Bädda soffan och sen sova. Det är iaf vad jag hade tänkt. Eller nej, vi skulle ju se klart på filmen som vi började kolla på igår. Jag orkade inte när klockan hade blivit tre. Då var jag trött! Somnade runt kvart över tre.. Mycket skönt. Tror jag drömmde lite faktiskt, eller så var det precis innan jag somnade då jag låg och drömmde mig bort och önskade hur mitt liv såg ut..
För jag vill verkligen att mitt liv ska vara anorlunda från vad det är nu. Ett bättre liv vill jag ha. Eller mitt liv är inte dåligt, det är inte det jag menar. Utan det jag menar är att jag vill att mitt liv ska vara lite bättre. Bland annat att ha en lägenhet. Och.. Nej skit samma.
Nu är det min tur att duscha. Vi hörs imorgon kanske. Jobbar morgontur imorgon. Sen ska det solas och fikas med Sandras vänner. Men vi hörs.. Ha det så bra!
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0