Måndag

Hua! Det gick bra att jobba efter fredagen, men det var ganska tungt. Men som tur var så jobbade jag med Ulla :) Så rar och mys, pysslar verkligen med allt!
Det var tänkt som så att jag skulle sova "hemma" i oppeby inatt. Men så blir det inte, Sandra tyckte att jag skulle sova hos dem. Så söta!
Sitter just nu på jobbet, har jobbat på båda arbetsplatserna idag, 13-16 på rosenkälla, sen 16-21 på trillingsberg. Kom faktiskt inte så farligt sent till trilling. För jag går ju faktiskt ganska fort ;)
Beppe min älskade Beppe, han har vart hos vetrinären idag, han mår nämligen inte så bra. Jag tror tyvärr att hans tid är snart kommen... Usch, jag vill egentligen inte ens tänka tanken.
Önskar att det är helg igen, mina senaste helger har vart mycket bra numera, tack kära vänner :) Det är verkligen tack vare er. Puss puss på er.
Nu i veckan, tror jag iaf att det är. Då, då ska jag gå på Kent :) Wiho! Med systeryster och Ia ! Jag längtar faktist! För sen så är det ju helg, och som ni kanske förstår så längtar jag verkligen till helgen!!!
Ha en härlig kväll!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0