Manisk måndag

Herregud! Det har verkligen vart mycket på jobbet idag. Nej, det har nog fan inte vart en endaste lugn stund.
Bara så ni vet så är jag så jävla nere just nu. Jag vet inte om jag är ledsen, arg eller bara deppig. Och nej det har inte med att jag och Andreas inte är tillsammans längre.. Ni får tro vad ni vill men det är det är inte därför!
Jag kanske vet varför, men jag är fan inte säker. Hela mitt liv just nu är kaos. Jag är antagligen starkare än jag tror. Och det är fan tur... Jag kan inte krascha flygplanet nu, för jag lyfte ju för länge sen. Kanske måste mellanlanda.?
Det är en sån konstig känsla. Jag vet inte alls hur jag ska göra. Jag borde göra det som är rätt. Men jag vill inte, och en stor del av mig kan inte göra det. Så jag glider och får se vad som kommer att hända.
Kl 07.30 på onsdag så åker jag ifrån denna stad. Och nej jag vill inte!
Fredag är det fest till tusen, jag ska ha så roligt, och vara så odräglig.
Nu ska jag dricka lite kaffe och röka. Ha det bra!
/E 

Jag kan vara allt du vill ha... Jag är allt du vill ha

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0