Maniska måndag kväll

Är hemma nu igen. Jag och Sandra gick iväg till boxen fast ingen av oss ville. Men vi gick iaf. Och svettig blev man. Fick som vanligt några skratt attacker. Och vi ska inte tala om hur det var när vi var på ica. Herregud. Dem måste verkligen trott att vi var påverkade av något. Usch va jag skrattade. Men det är ju som dem säger, man ska skratta bort det jobbiga. Och det har nog hjälpt lite.
Gick förbi jobbet också på vägen hem. Hade lovat min tant igår att jag skulle komma och säga hej till henne idag. Och när jag var på jobbet så var det så himla mycket. Så jag gick förbi nu ikväll och önskade henne en god natt. Hon blev nog lite förvånad över att jag kom. Men när jag lovar något så försöker jag verkligen alltid att hålla det.. För det finns inte något värre än att bli sviken. Tycker så mycket om min tant.
Imorgon så ska kanske jag och Sandra åka ner på stan och inhandla till fredag. Skoj, Therese hakar på också. Får hon se hur jag bor numera. Jag ska till och med ringa nyköpingshem imorgon för att få en liten sak fixad här i lägenheten.
Nu ska jag äta lite youghurt och frukt. Sov gott.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0