Min underbara tisdag!

Dagen idag har vart så jäkla underbar!
Började med att jag gick upp halv nio, packade tränignsväskan och nattkläder. Åkte med bussen 09:15 till Sandra, för att lämna väskan, för att vi sedan skulle bege oss hem till Marina och äta frukost. Det var verkligen så mys. Och Marinas lägenhet är också mycket mys!
Gick ner till stan för att fixa med ett kort som Marina skulle ha till hennes tränigskort, sen skulle vi bara gå till make up store för att hämta papper till mig. Det hela började med att vi skulle gå igenom nyckeln för att det var så kallt.
Vi tog ett stopp på wedins, för att kolla skor, och när jag står där och ska prova ett par coola men ganska fula skor så kommer Yngve in på wedins för att hälsa på mig... Åh herregud så glad jag blev, har inte sett honom sen studenten. (Yngve var min mentor) Älskar den mannen, han frågade varför jag inte hade hört av mig till honom, och jag svarade, jag har inte vågat, men ack vad jag har tänkt den tanken många gånger. I alla fall, vi stod och pratade ett tag, och han fick mitt nummer igen, så han också kan höra av sig till honom, som sagt älskar den mannen. En fet kram sen var det hej då..
Sandra köpte dem skorna som jag provade fast i en annan färg, riktigt fina faktiskt :)
Sen stopp på gina, som nu förtiden btw bara har fula kläder.
Apoteket, för en gångs skull så skulle jag verkligen inte ha något därifrån, bränner annars en massa pengar där.
Lindex i två sekunder. Vero moda, där inköpte jag ett par träningsbyxor (ja det är sant!) en underbar luvtröja som jag spanat på i hundra år, och en skit cool kepshatt. Som jag även har tittat på länge. Make up store, chbg, indiska, 
Din sko, och h&m. Sen var vi tvugna att gå Marina skulle börja jobba kl 4 kl var då 3, så vi hann inte gå upp till badet. Så det får stackars Marina göra själv.
Hem till Sandra, hon fick rycket och städade hennes garderob. Vi satte på oss några av Sandras tok coola skor, och insåg att vi var tvungna att gå till jobbet ör att visa dem för Marina, tanterna på jobbet höll på att dö.
Hem till Sandra och åt lite lätt. För att sedan åka ut till Arnö och träffa hennes familj. På vägen ut så kliver hennes bror på bussen, som för övrigt är jäkligt söt... Sandra säger att det är ett släktdrag. Hon tvingade mig dessutom att ta på hans hår. Och!! Det var första gången jag träffade människan.
Kom hem till hennes familj, helt underbar var dem. Jag hade läxförhör med Sandras lillasyster. Vill ännu en gång säga att det var första gången jag träffade hennes familj, men som sagt dem var ju helt underbara :)
Tack vare Sandra så fick jag göra en sak som jag hatar att göra, nämigen att springa till bussen, på vägen genom en lekpark så trampar jag på något hårt och förstör mina skor!! Inte så mycket, men dem sjönk ju i värdet.
Vill även tillägga att vi missade bussen, och Sandra säger att det inte berodde på henne, men det gjorde ju faktiskt det.
Vi fick ta oxelösundsbussen in till stan, där jag på busstationen kom på att jag var sugen på en fet hamburgare så vi gick till vipsen. Det var mycket gott. Sen tog vi en promenad hem till Sandra. Satte oss och kollade på Erin Brockovich, första gången jag såg den filmen til fullo har bara sett en massa snuttar med den, den var mycket bra. Sen har vi kollat på rescue me en snabbis nu kollar vi på cry baby. Och klockan är 01:35 nu. Funderar på att ta en cigg sen lägga mig på soffan och sova. Ska köra imorgon och sen jobba, försöka få in någon att jobba för mig på lördag fm/halva em.. Jo just det Sandra gjorde även nu ikväll en super god smotihe. Me like me like.
Hoppas att ni läsare har haft en sån super bra dag som jag har haft idag.
Puss!
/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bara några saker:
1. Du säger bara att de e snygga för att du måste! (skorna)
2. Inte tvingat nån till nåt.. speciellt inte att tafsa i lillebrors hår!
3. Nyttigt att springa. Kan va bra att få stressa lite.. mer spänning i livet.
4. Kan inte hållas ansvarig för andras klumpighet!
5. Ifall vi inte hade missat bussen så hade vi inte fått några burgers!
Så trots att du får äran för idén skulle de aldrig blivit verklighet utan MOI!!
6. ME = MÄSTERKOCK

Tack för en toppendag!!
=)

2008-03-05 @ 02:04:34
Postat av: Evelina

Sandra!
1.Nej dem är snygga, min färg var ful, din var snygg :)
2.Haha, jo det gjorde du :P
3.Sant!
4.Haha jo, för hade det inte vart för dig så hade jag sett mig för mer
5.Haha, men man blir fet av burgers
6.Det vette fan ;)
Sötnöt du är!

2008-03-07 @ 13:30:52
URL: http://evelajnanr1.blogg.se

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0