Mycket har hänt

Mycket har hänt sen sist. Och för att göra en galet lång historia kort så är jag singel och bostadslös. Så en lägenhet tack!
Det är så sjukt jobbigt, men jag/vi klarar oss. Kanske lika bra just nu. Man vet aldrig det blir säkert han och jag igen.

Var ute igår iaf, det var helt okej. Inte så himla roligt.. Men det funkade. Funderar på att gå ut ikväll. Men jag orkar nog verkligen inte det. Men det skulle vara roligt. Nästa helg jobbar jag 8-21 både lördag och söndag..

Så om någon av dem få som läser min blogg vet någon lägenhet i Nyköping som ska hyras ut.. Hör gärna av er.
Nu ska jag duscha och plocka lite här...
/E


Kommentarer
Postat av: Sara

=(
jag ska hålla öron och ögon öppna för dig gumman

2008-03-01 @ 15:33:20
Postat av: tess

i södertälje finns det en flicka som gärna delar sin säng med dig.

2008-03-02 @ 22:24:39

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0