Något i luften.

Det är något speciellt i luften. Ja, snö! Usch, kan det bara inte sluta snöa? Jag vill ha vår en varm fin vår sen en varm och helt underbar sommar.

Jag kan va' varm och jag kan va' kall
Jag kan va' allt du vill ha
Hur svårt kan det va'?
Jag kan va' under, jag kan va' över
Svara mig ja eller eller nej? He-ey


Ja, det kanske jag kan vara. Vem vet, inte jag iaf. Gillar den låten, det vet jag :) Årets melodifestival hade många bra bidrag. Lite chokerad faktiskt, annars brukar nästan allt vara skit.
Är fortfarande kvar i oppeby. Vet inte när jag ska åka än. Sandra är ju ändå på jobbet. Måste dit och hämta nyckeln sen. Så jag kommer in "hemma".
Nehe om jag kanske skulle kolla någon buss.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0