Natt prat.

Usch, undrar om jag kommer att bli sjuk på riktigt nu.? Har vart snorig och hemsk länge nu.. Men jag har så jävla ont i ryggen på ett speciellt ställe, och där brukar jag få ont innan jag blir sjuk. Men jag har verkligen inte tid att bli sjuk. Har en massa saker att göra. Till exempel ringa runt till nästan alla hyres människor om det har kommit in någon lägenhet.. Men jag har kanske en på g. Men jag vågar inte hoppas, inte något alls... MEN! Det skulle vara så skönt om jag fick den.
Jag skulle behöva lite tur nu faktiskt, har verkligen inte haft det den senaste tiden..
Imorgon blir det kanske gymmet, och på måndag blir det boxen. Wiihoo! Me love boxen!
Sitter och lyssnar på en massa låtar med Rusiak, och? Snubben är ju så grym.
Nej jag ska lägga mig på soffan och sova nu, klockan börjar bli lite mycket.
Hade hoppats på ett samtal. Men det kommer nog aldrig att komma, fan! Varför ska jag vara så blond?
God natt!
/E


     
Thomas. Och jag, lite naket, men det bjuder jag på ;)

Kommentarer
Postat av: tess

du är så vacker

2008-03-02 @ 22:22:08

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0