Rubrik?!

Jag var nog ganska trött igår. Somnade sittandes på soffan med ena benet på bordet. Sandra försökte tydligen väcka mig, men det gick inte. Vaknade kl 03 inatt och hade galet ont i nacken. Bara börja bädda på soffan då.
Ja det är inte lätt att vara Evelina ibland. Men så går det när man knappt sovit något natten innan.
Ja, imorse så var det ganska många som ville ringa och väcka mig. Men jag gick till slut upp när Sandra ringde och väckte mig.
Har vart nere på stan nu, köpt en jacka och en massa annat skit. Nu är jag fattig igen. Lönen kommer på onsdag så jag får vänta till dess.
Ja påskafton idag då. Och jag gör inte ett skit. Kommer nog inte heller göra det. Ingen påskmat för mig iår.
Jobbar imorgon, en delad tur. Det blir nog bra. Om inte det är något som dyker upp. Vill hellre att det dyker upp idag när jag är ledig :) Men jag är nästan säker på att det blir imorgon. Om nu något skulle hända.
Ja. Är i oppeby nu iaf, lyssnar på musik, högt, högt, högt så skönt! Kolla posten också, inget roligt som hade kommit.
På tisdag ska jag ringa och kolla med alla ingen om lägenhet, känns som om dem har glömt mig lite.. Vill inte ha det så här längre. Inte det är att det är dåligt att bo hemma hos Sandra och Mattias, för det är jätte bra. Bara det att jag vill ha mitt egna. Så jag kan ta hem vem jag vill när jag vill och hur jag vill. Ja, det skulle vara så skönt.
Sen när jag flyttat ska jag åka och handla en massa saker, kaffebryggare och sånt. Fast kaffebryggaren som är här i oppeby är min, men den får Andreas för att jag är så snäll :) Och en SÄNG måste jag köpa. En stor jävla säng ska jag ha. Och en dator är ju bara ett måste. En laptop är jag verkligen sugen på att ha. Japps, lån lån lån. Eller lön, lön, lön ;)
Nehe fixa och trixa lite. Ha en fin påskafton.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0