Så trött

Jösses så galet trött idag. När jag gick till jobbet (nyvaken) så trodde jag verkligen att jag skulle spy så trött var jag! Och huvudvärk till tusen, tog en 1 g alvedon på en gång. Vet inte vem jag ska tacka för att jag fick jobba med Anna idag. Vilken underbar människa hon är. Jag har vart helt slut och helt speedad idag på jobbet. Men sen när jag hade slutat så kom jag inte från jobbet förens vid 17 ca. Så trött. Nu har jag legat i badet, somnade där. Otroligt skönt, är ett rusin nu bara men det står jag ut med.
Ska strax gå till ica och handla lite shit bland annat till Sandra.
Imorgon är det lördag då ska jag åka ner på stan och köpa mig min jacka :) Sen så ska jag nog åka till oppeby och kolla posten som kommit och fixa lite grejer. Usch jag vill verkligen flytta till mitt eget.
Lova mig detta nu!
kent, säger å det. För jag kan få dig när du vill.
Nej om jag kanske ska samla kraft till att gå till affären. Ha en härlig kväll. Puss
/E


Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0