Skit..

Fan! Vad ska jag göra? Usch fy och blä! Borde sova men jag kan fan inte.. Eller så vill jag bara inte. Skit.. Detta är verkligen inte ett roligt inlägg men jag känner att jag måste få svära lite här också, inte bara på Sandra. Stackars Sandra..
Nej, jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Jag borde göra det bästa för mig. Men jag kan verkligen inte. För det kommer göra mycket ondare senare. Det vet jag också. Men jag kan inte. Inte nu, inte än. Jag har ju faktiskt lovat också.. Och som jag skrev i förra inlägget. Det är inte roligt att bli besviken. Grejen är bara den att jag kan vara den som blir besviken. Och det vill jag inte bli. Men antagligen så blir det så. Fan! Men, jag vet ju faktiskt om det.
Nu ska jag gå ut och röka. Sen ska jag nog sova lite.
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0