Söndag kväll

Så trött så trött. Men det gick iaf bra att jobba kvällen. Vi är två boenden korta och det märks verkligen. Har inte stressat på samma sätt som man brukar göra förrut. Så skönt faktiskt.
Upp och jobba kl sju imorgon också då. Denna vecka som kommer nu vill jag verkligen inte ha. Det kommer att bli så jävla mycket stress. Och jag kommer nog inte ha så mycket tid med det jag som jag verkligen vill göra. Hoppas på att jag kan göra något på lördag. Men jag vet ju faktiskt inte hur det kommer att bli än. Utgång på fredag blir det iaf. Det är verkligen ett måste, och klippa och färga håret också förstås.
Är inte alls sugen på att dra till eskilstuna nu faktiskt. Men som sagt, hoppas på att det kommer bli roligare än vad jag tror. Men, jag får ju inte den tiden att göra det som jag vill göra. Och det som jag vill se.
"Du måste lova mig att det inte var sista gången." Jag lovar verkligen dig att det inte var sista gången. Hoppas inte heller att det var sista gången.
Du kan ställa frågor om sanningen, finns det en, eller finns det tusen? Svara rakt från hjärtat nu, ditt medlidande kan jag vara utan. Om det här ska vara allt vi hann, så håll mig hårt, håll mig älskling nu!
Jag har rätt, jag har rätt, du har fel!
Ibland, då kan man verkligen inte göra något annat än att skratta åt saker och ting.
Det finns nog bara en sak som fattas i mitt liv just nu och det är en lägenhet. Om jag hade en så skulle allt vara så skönt. Då skulle jag slippa allt jävla krångel med post och räkningar och dig. Fan så skönt det skulle vara.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sov så jävla gott. Adjö!
/E

Kommentarer

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0