Söndag

Det blev att stressa till jobbet imorse. Att jag inte lär mig, men det gick verkligen jätte bra. Så himla skönt!
Nu är jag hemma på rast, som varar i 240 min. Börjar igen vid fyra. Kör ju som sagt en delad tur idag. Så segt.
Men det är skönt att jobba också, då vet jag iaf vad jag gör. Eller ibland.
Igår så gick jag från oppeby till rosenkälla. Det var inte någon sommarvärme ute igår kväll. Kom "hem" la mig på soffan och blev målad på. Sandra målade lite på mig som ni kan se här

Jag kan ju säga att jag blev verkligen sugen på att göra min tattoo igår. Ska fasiken boka en tid snart. För i år så ska den sitta på min kropp!
Har verkligen galet roligt med Sandra, tack för att du är du :)
Ikväll så blir det antagligen fortsättning fast på det andra benet tror jag. Skoj!

I fredags var jag ju verkligen inte pigg. Såg ut så här när tanterna satt och fikade.

Sociala jag, eller inte. Fast tanterna tycker om mig iaf :)

Köpte ju en ny jacka igår, här kan ni se lite av den, den är helt underbar. Me like!


På fredag så ska jag äntligen klippa mig igen, och färga håret. Det kommer att bli så coolt. Ska antagligen gå ut på fredag också. Har ju inte vart ute nu i helgen. Fy! Fyra helger i rad blev det bara.. Längtar verkligen till fredag.
På onsdag drar jag till Eskilstuna och är där tills på fredag. Ska på ännu en utbildning med facket, hoppas på att det blir skoj. Så veckan som kommer är full proppad.
Nu ska jag vila lite. Ha en härlig söndag. Puss!
/E

Kommentarer
Postat av: Sandra

Coolt

2008-03-23 @ 22:28:37

Signa här:

Namn här tack:
Kom ihåg mig? Om du vågar

E-postadress: (publiceras ej, men säljs på ebay)

URL/Bloggadress:

Texta här:

Trackback
RSS 2.0